Bronzen wagen nabij stenen bootjes

img_0354-1-border

Op het zuid staat een wagentje met een kleur die ik persoonlijk nooit zou kiezen. Iedere keer als ik het zie moet ik aan pistache-ijs denken of aan lelijke trainingsbroeken in ‘para-stof’ (gecombineerd met roze streepjes). Ik word altijd een beetje misselijk van de kleur.

Maar een tijdje geleden stond het lelijke autootje zo geparkeerd dat het een nieuwe associatie bij me opriep: ik zag dat het een ‘bronzen’ autootje was. Sindsdien vind ik het minder lelijk. Nu doet het me denken aan de ark van Noah, maar ik weet totaal niet waarom. Misschien omdat de fontein/beelden in de volksmond ook wel ‘de Stenen Bootjes’ genoemd worden. Maar het blijft toch een vrije associatie…

5 gedachtes over “Bronzen wagen nabij stenen bootjes

    • @ Caro: Ik weet het nog niet zo goed. Ik ben er nog helemaal niet uit. Moet ik dan alle posts overzetten? Als ik overstap naar wordpress wil ik uiteindelijk toch andere thema want ik wil meer ruimte voor tekst en ook meerdere foto’s op een pagina kunnen zetten. Maar momenteel loopt het nog dubbel… Alle advies is trouwens welkom!

Geef een reactie

