4 – 3 – 2 – 1 – turnHOUT

Gisteren zijn we naar Turnhout geweest. Het was een rare bokkensprong van ons om naar ginder te gaan – en dan nog op zo’n laat uur (het was al na de vieren toen we vertrokken) – voor een vreemde en verloren zaak die ik nu niet uit de doeken zal doen of aan jullie neus zal hangen. Maar goed. De enige manier om de dag nog enigszins te redden was op z’n minst enkele foto’s maken en hopen dat er toch één leuke zou tussenzitten. Eenmaal terug thuis bleken het geen superbeelden te zijn, maar je moet je toch ergens aan optrekken als je beseft dat je weekend weer eens gevuld is met dommigheden en tijdverliesjes…

Maar de zondag maakte – tegen alle verwachtingen in – nog veel goed…

img_2641-1-border1

6 gedachtes over “4 – 3 – 2 – 1 – turnHOUT

  1. En dan verhuizen we maar mee, verhuizen kan ook gemakkelijk gaan, al vind ik de vorige blog wel veel mooier qua lay-out, lettertype en al, alleen, inderdaad de foto’s zijn veel beter.

  2. Mooie nieuwe theme, alleen vind ik de kader rond de foto’s erg storend. Maar dat is persoonlijk, je doet uiteindelijk wat je zelf wilt hé. Welkom to wordpress! nu moet ik ook niet telkens al mijn gegevens opnieuw intypen als ik wil commenten. Merci voor het gemak!

Geef een reactie

