Kogels door de kerk

Het is een feit: ik ben nu een WordPress-blogger. Ik heb omwille van verschillende redenen gekozen voor een overstap van blogger naar wordpress, maar het lijkt me toch een goede keuze. Mijn lief vindt het spijtig, maar hij begrijpt dat er soms harde keuzes te maken zijn in het leven. Ik besef dat ik met deze overstap mogelijks toch wat bezoekers zal verliezen, maar hoop dat de enkelen die mij in hun blogroll haddens staan, de moeite zullen nemen om die aan te passen…

Ik ben vooral blij met de grote foto’s hier, de inbegrepen statistieken en de neutrale template. Hopelijk zijn jullie ook een beetje blij…

18 gedachtes over “Kogels door de kerk

  1. Voor uw vaste bezoekers is het uiteindelijk toch alleen de inhoud die telt. En dat is ook alles wat ik er van zie in mijn RSS lezer. De twee seconden die het kostte om uw nieuwe blog in mijn Google Reader te importeren neem ik u niet kwadelijk 🙂

    Blijven bloggen!

  2. Zeer wijze beslissing…Je kan later nog een stapje hoger gaan wanneer je voor je eigen wordpress blog gaat op je eigen server…Niet alleen je foto´s zien er beter uit, ik vind ook dat je de laatste tijd een aantal mooie beelden hebt gemaakt. Welkom in de wordpress-commune 🙂

    Je krijgt alvast een plaatsje op mijn blogroll…

  3. Natuurlijk zijn we blij met je overstap naar WordPress.
    Je foto’s evolueren best en ze staan voorbeeldig in je nieuwe blog.
    Zolang je telkens niet van nieuw lief veranderd, is alles nog ok.
    Mooie banner trouwens, maar welke vrucht staat er op afgebeeld?

    • @ Kris: Het is een groene bloemkool of Romanesco. Je kan het tegenwoordig in bijna alle supermarkten krijgen en ziet er fantastisch mooi uit. Het smaakt eigenlijk gewoon naar bloemkool…

  4. Ik zou het persoonlijk wel erg bekrompen vinden als men nu plots stopt jou te volgen gewoon omdat je bent veranderd van server. Uiteindelijk volgt men toch een blog omdat die persoon haar/zijn werk je interesseert en niet vanwege de keuze van de server (of vergis ik me hier zo).

    Als de wijziging alleen maar vooruitgang met zich meebrengt zou men dit alleen maar mogen toejuichen!

    Dus bij deze: JIPPIEEE!! 🙂

  5. @ steven: ik zou graag het lettertype wijzigen, maar dat is me nog niet gelukt! Ik denk dat het tot de niet-wijzigbare zaken van deze template behoort. Maar dat zou toch gekraakt moeten kunnen worden, niet? Ik ben er mee bezig! En bedankt dat je mijn schrijfsels blijkbaar ook apprecieert. Dat is altijd prettig om te horen!

  6. We blijven MEE-volgen!
    Ja, die kleine fotootjes…
    op versch’ blogs,
    is mij ook een doorn in m’n oog…
    Maar ik kan die “sidebar” zo moeilijk missen…

    Veel GROTE foto’s & succes gewenst!
    Doei,

Geef een reactie

