Benen strekken

img_8719-1-border2
Lightroom heb ik nog niet zo lang. Ik probeer het programma wat onder de knie te krijgen. Niet altijd even gemakkelijk, maar over het algemeen ben ik nogal enthousiast. Soms een beetje té… Ik ben er nog niet uit hoe ik de palen weer licht moet krijgen. Of helemaal donker…

12 gedachtes over “Benen strekken

  1. Met de brush de lucht geschilderd? Ik denk als je “auto mask” aanvinkt dat die palen worden overgeslagen. Om ze nog eens apart te gaan schilderen wordt wel een lastig jobke 🙂 Druk ook eens op o als je met de brush bezig bent, dan krijg je je masker te zien met een rode kleur. Good luck!

  2. Waarom zouden die palen weer licht moeten? Ik vind ze heel goed kunnen zo. Maar niet te veel foefelen he!! Anders weten we echt van fictie niet meer te onderschijden.
    Verder vind ik dit dus een heel tof beeld.

  3. @ jens: merci voor de tips!

    @ dikkie: nee niet met de brush, maar met de graduated filter… Simpel, zonder teveel tralala. Maar wat jij zegt moet ik precies ook eens proberen/uitzoeken…

    @ dipfico: ik neem je vriendelijke aanbod zeker mee! Niet schrikken als ik plots voor een doosje tips kom he…

    @ byeline: ja inderdaad oostduinkerke…

    @ caro: ik wil inderdaad niet teveel foefelen. Mij zal je niet snel een tafel of een deurklink of een storend element weten wegsnijden. Maar zo af en toe is het toch wel eens leuk om wat te spelen met de werkelijkheid en die wat kleur bij te geven. Het te kunnen is het leukste. Dan heb je tenminste de keuze om het niet te doen. Als je het niet kan is het geen keuze he.

  4. Mooi!
    Je zal die palen gewoon moeten selecteren maar ik weet niet of je dat in Lightroom kan (ik werk er niet mee). In photoshop is dat zo gedaan.

    Je hebt je header weten aan te passen. Veel beter zo! Leuk lettertype.

  5. Ik heb hier m’n twijfels over dat gele. De foto is in mijn ogen strak en sterk genoeg zonder bewerking (tenzij misschien de lucht gewoon wat doordrukken als ze te flets is)

Geef een reactie

