De goden in de hemel

Het was weer een weekendje aan de kust. Aangezien mijn schoonouders ook grootouders zijn is het onmogelijk om te lang niet op bezoek te gaan. Zo’n kleinkind dat groeit, dat moet vanzelfsprekend met regelmaat bevoeld en bekeken worden. Sinds een week loopt het kleinkind ook eigenvoetig rond en dat levert heel wat blutsen en blauwe plekken op. Maar zoiets deel je met schoon-groot en overgrootouders… Dus reden we de lange rit en wandelden we op het strand. Voor mij is dat een gelegenheid om wolkjes en zeetjes te fotograferen… Ik blijf een echte beginner, en ik experimenteer nog vaak. Het zijn natuurlijk geen wereldfoto’s, maar ik geniet er wel van om ze te maken…

Soms is het evident dat de goden in de hemel wonen, niet?

<
img_3025-3-border2

img_3016-1-border2
En de mensen hier benedenimg_3130-4-border1

16 gedachtes over “De goden in de hemel

  1. Zoals je al weet, ken ik daar in Oostduinkerke ook zowat elke zandkorrel… helaas wonen mijn schoonouders daar niet 😦

    De leegte, dat beetje mistroostige van een verlaten winterse zeedijk in de tweede foto spreekt me wel aan. Geen fietsen, geen wandelaars, geen billenkarren vandaag, enkel zand, zee, meeuwen en lucht. Fijn!

  2. Goed werk, maar mag ik even (opbouwende) kritiek geven? Ik weet niet of je veel bewerkingsmogelijkheden hebt (Lightroom?), maar de eerste en de tweede zou ik qua strand lichter maken alsook de wolken wat minder dreigend. Verder qua beeld mooi!

Geef een reactie

