Straatdans

Woensdag was ik mijn sleutels vergeten op het werk. Ik heb met Tadeusz een half uurtje voor de deur gewacht tot mijn lief lief Sventikov er was. Tadeusz, nu een enthousiast rondloper, loopt van hier naar ginder alsof hij tijd tekort heeft. Omdat het stappen een vaardigheid is die nog heel wat concentratie vergt, houdt hij zijn armpjes hoog in de lucht. Evenwicht bewaren is een kunst. Met zijn korte beentjes op de oneffen straat. Op foto’s lijkt het alsof hij danst als een zatte zigeuner. Een echt partyanimal, die zoon van mij… Hij is zo ontzettend blij als hij mag lopen, maar de zwaartekracht neemt hem toch nog vaak te grazen. En de dichtheid van materie ontgaat hem meestal ook niet… Als zijn feestjaren achter de rug zijn, wordt hij misschien wel wetenschapper!

img_3168-2-border

img_3170-3-border

img_3171-4-border

6 gedachtes over “Straatdans

  1. He wat een prachtige foto’s van zijn eerste stapjes in de grote wereld. En niet te veel verwachtingen he!! Ze doen toch nooit wat jij in gedachten hebt voor ze en dat hoort misschien wel zo ben ik ook met vallen en opstaan achter. Toch blijven het toffe kids die van mij.

Geef een reactie

