Time for pleasure

Onlangs trokken we nog eens naar de kunstveiling op het Zuid. We zijn ervan overtuigd dat we er ooit de koop van ons leven gaan doen. En het is ook leuk; er is altijd wel iets te zien.

Deze keer viel onderstaande antieken porseleinen (?) klok wel erg op. Ze was echt immens! Minstens anderhalve meter hoog. Een kleine keuken zou volledig door de klok overmeesterd worden.

Eerst vroeg ik me af wie zo’n ding nu in z’n keuken zou hangen, maar toen ik wat dichterbij kwam vond ik de gewichten wel heel erg fallisch. En groot… Het kàn gewoon niet dat ik de enige ben die daar aan denkt!
Ik besloot dat het – een hondertal jaar geleden – misschien wel het ultieme geheime seksspeeltje was van de huisvrouw. Misschien wordt ze daarom verkocht: omdat ze altijd verkeerd staat…

img_3269-1-border

img_3270-2-border

11 gedachtes over “Time for pleasure

  1. huh ?!… ik die nochtans zulks een dingen zie, had het hier toch niet opgemerkt hoor !
    maar misschien is jouw geest nog meer verdorven dan de mijne … 😉

Geef een reactie

