(Waak)hond

Hond(je) van bij de buren… Ik loop er dagelijks voorbij. Lastig om te ‘trekken’, vind ik, met al die weerspiegeling… Grappig diertje wel. Het lijkt wel een stripfiguurtje zo in zijn grote witte vlak.

img_3567-2-border2

img_3664-2-border

10 gedachtes over “(Waak)hond

  1. De weerspiegeling bij de tweede foto vind ik eigenlijk helemaal niet erg. Als die weg zou zijn zou je het raam ook helemaal kwijt zijn en kan die even goed ergens zo op een blauw balkje staan. Daarbij heb je het stadgezicht er nog bij wat het leuk maakt.
    Maar doe zo voort, ik kan echt genieten van je foto’s

  2. Haha. Echt wel een anti-held zo te zien. Zo ene die een frakske nodig heeft en dan nog staat te trillen op zijn poten.
    Ik ben ook voor de weerspiegeling, zo zie je ook de omgeving (en wat de held zelf ziet)

Geef een reactie

