Gras

Nog eentje waar ik toch wel blij mee ben. Het toefje gras is lekker scherp.

img_4018-11-border

14 gedachtes over “Gras

  1. Ik heb in omgekeerde volgorde deze blog bijge-keken/lezen.
    Als je een paar goei slogans zou zoeken, zouden veel van die foto’s originele postkaarten worden. (zegt zij die denkt dat een fototoestel iets is om kruimels mee op te zuigen).

  2. @ Daisy: nog niet helemaal plat, maar ik zag er wel lief uit toen ik terug thuis kwam…

    @ zapnimf: laat u gerust gaan om wat slogans te zoeken. Ik heb een vaag idee van wat je bedoelt, maar je mag het me zeker duidelijk maken hoor! ik vind het wel een compliment eigenlijk (van iemand die kruimels zuigt met fototoestellen ;-)). Merci!

    @ kris: mij verbaast het ook altijd…

    @ Gekiekt: het lijkt inderdaad op een monstertje. Nogal schattig eigenlijk!

    @ Liesbeth: ik denk en denk, maar momenteel vind ik het nog niet. Maar uw raad wordt wel terwille genomen. Ik hoop ooit een manier te vinden om mij beter te amuseren op mijn job dan in mijn huidige job…

    @ Frederik: merci! Maar een zwaluw maakt nog geen zomer he. 🙂

Geef een reactie

