Albumcover

Bij Oker kwam ik een postje tegen over een stokje dat ze uitdeelt. Ik behoorde niet tot degene die het toegeworpen krijgen, maar ik vond het zo leuk dat ik het toch ook gedaan heb. Maak je eigen albumcover (zonder muziek weliswaar…). Beetje knutselen (met iemand anders z’n foto).

1 – Go to “wikipedia.” Hit “random”
or click http://en.wikipedia.org/wiki/Special:Random
The first random wikipedia article you get is the name of your band.

2 – Go to “Random quotations”
or click http://www.quotationspage.com/random.php3
The last four or five words of the very last quote of the page is the title of your first album.

3 – Go to flickr and click on “explore the last seven days”
or click http://www.flickr.com/explore/interesting/7days
Third picture, no matter what it is, will be your album cover.

4 – Use photoshop or similar to put it all together.

5 – Post it to your blog and TAG the people you want to join in

Hier is mijn albumcovertje. Ik kon er ook niets aan doen dat het zoiets geworden is, he…

albumcover-stokjekopie3

7 gedachtes over “Albumcover

  1. Hey 🙂
    Toen jij zo vrolijk reageerde wist ik dat het ook net wat voor jou was, maarja, toen had ik er al 2 getagged. Die trouwens nog niet hebben gereageerd…
    Ik kan me precies voorstellen wat voor soort muziek er op dit schijfje zal staan.

  2. Ik ben het tegengekomen via facebook. Mijn titel “Absurdity is not a handicap”, van de ‘groep’ Sickert. Met op de achtergrond een lieflijk tafereeltje van een tak vol bloesems.
    Op basis van de cover en titel zou ik ‘jouw’ cd wel niet kopen vrees ik 🙂

  3. Pingback: CafeSwa » smiley » Mijn Albumcover

Geef een reactie

