De mannen van ’t Stad

De vuilkar die ik gisteren in het straatbeeld spotte. De vuilnismannen die het normaal gezien bemannen zaten in de broodjeszaak waar ik ook mijn broodje haal. Ik denk dat ze daar soms stoppen, de wagen even parkeren, en rap een broodje gaan kopen.
img_5283-1-border

10 gedachtes over “De mannen van ’t Stad

  1. Ja ik zat ook te kijken naar de bewerking van deze foto en ik vind hem ook echt prachtig. Ben benieuwd hoe je dat gedaan hebt. Tenminste als we in de keuken van je geheimen mogen kijken.

Geef een reactie

