Wederom een stokje

Sommige stokjes zijn leuk, anderen zijn wat flauwer. Dit valt voor mij in de laatste categorie. Maar ik ben nogal loyaal naar mijn medebloggers en als ze me een stok toewerpen, dan ben ik geneigd die op te vangen en verder te werpen. Het heeft niet veel zin om daarin contrair te zijn, of koppig. Het is immers maar een logje. Dat passeert…
Daarom, bij deze, het stokje dat ik van de mooie Imke Dielen kreeg:

Wat op dit moment mijn obsessie is:
Op dit moment eventjes geen. Misschien de bezoekercijfers van mijn blog. 😉

Wat ik nu draag:
Mijn fantastische El Naturalistas. Een bruine broek met daarop een kleedje met roze bollen. Het klinkt in feite afschuwelijk, maar op zich is het toch wel leuk (hoop ik).

Doe ik vaak een dutje?
Iedere nacht een paar. Als zoontje Tadeusz even niet zit te bleiten.

Wie ik het laatst een knuffel heb gegeven:
Diezelfde van hierboven, de kleinste van het gezin. Die is nogal schattig dus die nijp ik met graagte af en toe fijn…

Wat ik zou willen veranderen:
Niks. Alles is goed zo. In mijn leven althans. De aarde wens ik wel een betere gezondheid toe.

Wat ik vanavond eet:
Da’s altijd een verrassing. Wij beslissen pas in de supermarkt. Wij leven spannend…

Mijn laatste aanschaf:
Mijn heerlijke 50mm 1.4lens.

Naar welk geluid ik nu luister:
Het getrippel van de muizenissen in mijn hoofd. En het uitbundig gebrabbel van Tadeusz, die veel te zeggen heeft ondanks het feit dat hij nog niet kan praten.

Favoriete weertype:
Lentebries of zacht herfstzonnetje.

Zeg iets tegen de persoon die je getagged heeft.
Dag Imke. Ik weet zo weinig van jou dat ik bijna niks weet te zeggen. Maar je hebt wel een leuke blog. En dat de bezorgdheid over je been snel opgelost moge zijn.

Favoriete vakantieplek:
Onderweg.

Films die ik keer op keer kan bekijken:
Weinig films komen daarvoor in aanmerking. Ik hou van film, maar keer op keer bekijken, dat wordt toch wat saai. Misschien een Tarkovski (Stalker bijvoorbeeld).

Favoriete theesmaak:
Daar hebben jullie volgens mij geen bal aan, maar momenteel drink ik graag appel/kaneel.

Het boek dat ik momenteel lees:
Jip en Janneke. Het dinosaurus voelboekje. Verhalen van Tsjechov.

Wat mij op dit moment veel plezier geeft, maar tegelijkertijd ook schuldgevoelens:
Suiker. Ik eet het dus niet omdat ik niet met de schuldgevoelens kan leven. En ook niet met het effect ervan op mijn hoofd.

Wat is je doel?
Content zijn.

Wat wil ik ooit nog doen?
Een job doen waar ik mijn creativteit in kwijt kan.
Naar Scandinavië, Nieuw Zeeland, Georgië.

Wat wens ik mijn kinderen toe?
Dat ze content zijn.

Welke kwaliteit zou ik willen hebben?
Geordendheid in kleerkasten.

Noem één van je kwaliteiten:
Eentje maar?! Ik ben onder andere zeer goed in slapen. Maar als ik er maar eentje mag opnoemen dan kies ik toch voor ‘optimisme’.

Waar wacht ik op?
Het weekend.

Heb je een tic of kenmerkende eigenschap?
Ik heb holvoeten. En ik flapper vaak met mijn handen als ik babbel. Ik gesticuleer dus nogal wat.

Dit stokje is voor: Ik zou niet weten wie dit (een beetje flauwe) stokje nog niet heeft gehad. Maar koekiemoon, oker en zapnimf mogen het van mij eens invullen…

7 gedachtes over “Wederom een stokje

  1. Ik vind dit ook wel nog een leuk stokje. Al die stokjes met dergelijke vragen eigenlijk. Een mens leert zo nog eens iets bij over zijn collega-bloggers. Ik ben wel benieuwd naar die bruine broek met daarop dat kleedje met roze bollen. En die flapperende handen spreken inderdaad ook wel tot de verbeelding.

  2. Pingback: stokje « koekiemoon

  3. Nieuw Zeeland is prachtig. Genoeg tijd uittrekken (minimum twee weken per eiland) mocht je ooit gaan. We willen zelf ooit nog es terug, zo goed is het meegevallen :). Die lens klinkt trouwens ook niet slecht ;). Momenteel ben ik aan het dromen van een 70-200 2.8.

  4. Een stokje is maar zo leuk als de antwoorden die erop gegeven worden. Wat hier dus resulteert in een bijzonder aangenaam stokje.

  5. Pingback: Stokje: Dagelijks « Oker

Geef een reactie

