Buitenwereld

Nu we een babysit hebben kunnen Sventikov en ik nog eens een stap in de buitenwereld zetten. Gisteren zijn we naar toneel gegaan. In de Monty gingen we naar LiEbLiNg kijken, een stuk door Jeroen Perceval geschreven.
IMG_6208-1-border
Het was heerlijk verfrissend om eens in een zaal te zitten waar licht op een bühne wordt geworpen, waar dan een paar mensen in staan te bewegen en te praten. Ik heb gelachen en nagedacht en me ongedwongen laten leiden door het verhaal van iemand anders. En dat zonder te moeten denken aan de behoeftes van ons kind Tadeusz.
Ik ben geen kenner en kan mij niet uitlaten over de kwaliteit van theater, maar Jeroen heeft me gisteren toch maar meegenomen. Ik heb genoten van zijn kleine verhaal in de Provence. En als je voor het eerst in veertien maanden buitenkomt, is het leuk om iets goeds te zien… Nu is mijn behoefte wat aangewakkerd. Buitenwereld here we come!

Het meisje achter de toog in de Monty:
IMG_6209-1-border

4 gedachtes over “Buitenwereld

  1. Ik ben ook geweest! Gisteren. Ik ga graag naar de monty. Misschien kom ik je er ooit wel tegen.
    Ik heb ook enorm genoten van het toneel (en van de pintjes op café achteraf)

Geef een reactie

