Boze mannen

Het was een weekend met veel zon. En we zijn veel buitengeweest. Da’s altijd prettiger als de zon schijnt dan als het regent.
In Brussel maakten we een sprongetje in de tijd. We belandden er toevallig op een middeleeuwse markt. Zowat iedereen droeg middeleeuwse gewaden en er werden enkel middeleeuwse hapjes verkocht; gedroogd vlees en kazen. En toast Champignons (mmm). Er werd gevochten met zwaarden en geschoten met buksen. Je naam kalligrafisch gegraveerd stenen hangers door edele jonkvrouwen. En natuurlijk waren er ook middeleeuwse mannen. Een van hen liep op hoge stelten en was middeleeuws kwaad.

Gisteren waren we even op de singsefoor. Eigentijds, met veel boenkeboenke. Moderne kleuren en gerinkel van geld. Tv’s en Wii’s te winnen. Maar ik ontmoette er weer een beetje de middeleeuwse steltenloper. Ook hoog en ook boos. Ze deden me aan elkaar denken…

IMG_6742-1-border

IMG_6802-1-border

11 gedachtes over “Boze mannen

  1. Fantastisch toch als je onverwacht op zo’n leuke sfeerplekjes botst!
    Wij botsten onlangs in Brighton op een meifestival met allerlei leuke acts, dat leverde ons ook heel wat topfoto’s op.
    En het leukst van al, je beste foto’s kon je doorsturen en de winnaar wint een trip naar Ijsland.
    Wij dus hoopvol 🙂

  2. Die eerste foto heeft heel mooi licht in die hoofdtooi van die boze man. Hij heeft trouwens ook wel iets van een indiaan vind ik.
    Ja en de foor heb ik gezien van de week toen ik in het Fomu was, maar had geen camera mee. Dat speet me wel. Ik hoop dat jij nog met mooie foto’s gaat komen. Was echt wel een fotogeniek gebeuren daar. Antwerpen vanuit het reuzenrad lijkt me ook wel wat. Volgend jaar camera mee!!

Geef een reactie

