Terug

Door minder prettige omstandigheden – die ik weldra misschien nog wel eens uit de doeken zal doen – ben ik twee weken niet in de blogosfeer geweest. Het lijkt ongeloofwaardig dat ik niet geblogd heb of geen blogs gelezen heb terwijl ik toch thuis, on line en bij bewustzijn was, maar toch is het zo.

Enfin, ik ben teruggekeerd. Het vraagt een beetje zelfdiscipline, zo terugkeren. Zo is dat met meer zaken. Hoe langer ik niet fitness, hoe verder weg de fitnesszaal lijkt. Omdat ik van bloggen minder moe wordt, denk ik dat het makkelijker is om deze draad op te nemen dan de sportieve draad…

Om mezelf niet ineens te overdóen (als ik na lange tijd terug zou gaan fitnessen zou ik mezelf sowieso een verrekking sporten) hou ik het bij deze korte post en een klein fotootje van een bloempje dat ik vandaag aan de kust zag…

IMG_7191-4-border

IMG_7193-5-border

Het is beter om te starten met iets kleins en dan terug op te bouwen naar iets groters. Niet?

25 gedachtes over “Terug

  1. ik heb zo’n beetje dezelfde problemen, wel op ander vlak. Het komt er toch op neer dat men zichzelf bij de kraag moet nemen om terug in actie te schieten.

    Welkom terug.

  2. Fijn dat je er weer bent. Ook ik had je al gemist. Ik vind deze kleine bloem prachtig. Vooral de tweede vind ik een knap beeld. Volhouden he. We kijken allemaal uit naar je volgende post.

  3. Ik dacht gisteren net dat je al lang niets meer had geschreven. Blij dat je terug bent. Al klinkt het een beetje als een soort ‘verplichting’, die terugkeer, als je het over zelfdiscipline hebt. Ik hoop dat je nog steeds graag blogt? En dat alles goed met je gaat.

    • ik blog heel graag! dat is het vreemde nu net: vaak zijn het dingen die je toch graag doet, waar je je aan moet zetten. Het begin is moeilijk, maar eenmaal dat je bezig bent is het weer genieten…

  4. we hebben je dus gemist 😀
    zeg, heb je ooit gedacht om je foto’s op een kunstsite te zetten (vb: redbubble)
    als je het doet, kan je me dan je gebruikersnaam doorgeven 😀

  5. Torenhoog respect voor je schrijftalent!
    Het krachtpatserlogje was weer absolute top! Dus echt doorgaan zou ik zeggen. Later kunnen deze subieme schrijfsels gebundeld worden als een uniek geheel. Voor jezelf, voor je kapoen, voor vrienden en familie, voor uitgevers…

Geef een reactie

