Vader

Ik heb een vader. Een man uit zeer uitzonderlijke hout gesneden. Zij die hem kennen, weten dat. Alleen zij. Er is maar één Mike Zinzen.
IMG_1902-1-border

20 gedachtes over “Vader

  1. Wow ! Ysabel, je hebt hier zijn ziel gevat. Ik vroeg me al verscheidene keren af hoe Mike Zinzen er tegenwoordig uitzag. Voilà ! Ik had het plezier van hem te ontmoeten op een zigeunerkortfilm (“Solum Solum”) zo’n goede 15 jaar terug en inderdaad, een onvergetelijke indruk liet hij me toen al na. Onder andere met een verhaaltje over Antwerpen gezien vanuit de ruimte… Die ziet er volgens hem uit als een Diamant !

  2. Zo vader, zo dochter, of niet?
    Alleen hoop ik dat de monotone kleurstelling niet zijn karakter weerspiegeld.
    Maar daarentegen staat er op zijn gelaat een gans levensverhaal te lezen.
    Of heb ik het bij het verkeerde eind.
    Wel expressief zo, deze foto van onderaan genomen. Je vader staat dan ook steeds boven je hé.

  3. Dit is een uitzonderlijke foto; een prachtige foto. Juist in deze ‘sepia’ teint – beter dan z/w, of kleur. In jouw het talent voor de goede, pakkende foto, in hem, het leven, de persoonlijkheid, ongegeneerd en vrij. Mogen wij er nog lang van genieten.

  4. Pingback: The Wave « Ysabje's Blog

Geef een reactie

