De beestjes van de week

IMG_2404-1-border

IMG_2389-1-border

IMG_2338-1-2-border

10 gedachtes over “De beestjes van de week

  1. Oeps hoe lang ben ik hier niet geweest of werk jij zo hard? Ik vind de eerste foto dus echt tof. De verbazing van Tadeusz en die kat die maar wat blij is dat er een glasraam tussen hem en dat vingertje zit.

  2. Ik vind persoonlijk de 2de foto prachtig.

    Alhoewel ik niet goed kan zien waar nu precies scherp is gesteld (vermoedelijk door de resize) vind ik de scherptediepte en het zonlicht in de achtergrond, schaduw voorgrond, kadrage etc.. echt knap!

  3. @ Marleen: ja inderdaad. Ik vond het verrassend. Ik wist niet dat er zoveel beestjes op de jaarmarkt waren!

    @ gekiekt: aaike ruit vind ik wel een heel goei!

    @ caro: ik ben blij dat je blijft komen! ik zelf dat ik veel te weinig post… 😉

    @ Tim: awel, ik ben het met u eens. Ik vind zelf de tweede ook de leukste. Ik vind die onscherpte op dat paard net heel leuk. Het is scherp op de vrouw in de rolstoel…

Geef een reactie

