Trammadam


Had ik maar meer lef. Ik zou zoveel mensen fotograferen. Maar ik durf bijna nooit…

20 gedachtes over “Trammadam

  1. Metro, openbaar vervoer ….lijkt me extra moeilijk om een foto te maken. Iedereen schermt zich af in zijn/haar cocon. Op straat vermijd ik om verstoppertje te spelen. Ik maak steeds oogcontact (meestal nadat ik een eerste foto genomen heb), groet even, of laat de foto zien. Dat verzoent mij meer met het idee om een fotomoment te stelen.

  2. Dat is een bekend probleem. Ik kan het ook niet goed en benijd de mensen die er onbevangen op af stappen.
    Volhouden denk ik. Langzaam zal de “lef” wel komen.

  3. Grappig zou geweest zijn moest ge nu toevallig een andere blogger gefotografeerd had. Ik zou alvast verschieten moest ik ineens mijn eigen kop op jouw blog zien staan.

  4. Heb dat ook Ysabje. Toch doe ik het af en toe gewoon en merk dat het daardoor wel steeds makkelijker wordt. Trammadam vind ik ook weer een heerlijk woord bij een toffe foto.

  5. Hallooooo! Joehoe!!! Fotografen allerhande, denken jullie ook aan al die onschuldige zielen waarbij ik mezelf graag reken die he-le-maal niet door een wildvreemde op plaat vastgelegd willen worden?

    Jullie hoeven helemaal niet meer lef te kweken.

  6. Kei goe bezig Ysabje!Dit is de enige actie waaruit een spontane reactie kan ontstaan.
    Het gebrek aan lef en spontaniteit is niet iets waar we fier op hoeven te zijn en dragen ook niet bij tot verandering.

  7. Hahaha … herkenbaar hoor, ik durf ’t ook niet! En soms kon ik mezelf daar wel klappen voor geven, want ik laat heel veel leuke momenten daardoor voorbij gaan. Deze is ijzersterk, vooral die titel! 🙂

Geef een reactie

