Papaportret

Nog maar eens mijn mooie vader, Mike Zinzen, muzikant, uitvinder en verhalenverteller:
Portret van wenkbrauwen:

Portret van vingers:

27 gedachtes over “Papaportret

  1. ha maar dat wist ik toch ook niet dat jij een 1.4 had. ook 50mm ?
    verder, ik ben een beetje jaloers op je talent… deze had je moeten insturen bij de standaard…

  2. lichtgevoelige lenzen doen het altijd goed voor portretten
    leuk standpunt, bovendien mooie creatie van de vingers met wat vindingrijkheid kan je hierbij een mooi gedicht laten inpassen….

    gr Lamp

  3. hij speelde inderdaad een leven lang in de muze. Hij was daar altijd zo’n beetje de vaste waarde. Hij speelde wekelijks. Er hangt nog steeds een grote foto van hem in de muze. Nu is hij gestopt met spelen.

    En ik had de foto’s van phillip toledano eerder ook al gezien. ik vind het een sublieme reeks en inspirerend.

  4. Knap idee en goed uitgewerkt dat portret van de wenkbrouwen. En dat verhalen vertellen heb je dus van geen vreemde. Leuk dat zulke kwaliteiten worden doorgegeven aan de volgende generatie.

Geef een reactie

