Hot Yoga

Een kennis van me opende onlangs een yoga-studio. Ze geeft hot yoga. In een temperatuur van ongeveer 35 graden plooien de deelnemers zich in indrukwekkende houdingen. Of ik niet wat foto’s wilde komen maken. Dat wilde ik wel. Voor mij is het bij de meeste dingen die ik fotografeer ook de eerste keer dat ik ze fotografeer.
Nu moest ik rekening houden met een omgeving vol spiegels en waar een sfeer van stilte en opperste concentratie heerste. Niet gemakkelijk, maar wel leuk om te doen. Zowel de fotografie als de yoga!
Voor meer info: Hot Yoga Antwerp

En ik maakte ook nog wel wat minder serieuze foto’s:

34 gedachtes over “Hot Yoga

  1. Mooie fotoos Ysabel! Hier noemen ze ‘hot’- yoga Bikram-yoga. In Amsterdam trouwens ook. Is het hetzelfde? groetjes uit Hot Johannesburg! 😉

  2. Dankjewel Ysabje voor je mooie foto’s en kom zelf een lesje doen als dank voor je mooie werk. Er is elke dag bikram les, behalve vrijdag. voor rooster zie: http://www.beyondgrace.be
    Ik ben benieuwd welke foto het yoga magazine uitkiest, ik heb ze doorgestuurd.

    Voor alle lezers die zin kregen in de yoga, kom zeker een les proberen, je lichaam zal er zeker blij mee zijn. We zitten in de Lange Klarenstraat( Meir)

    xoxo Gwen

  3. Oh, ik krijg er weer helemaal zin in! Vooral zo’n warme ruimte in de winter zie ik wel zitten (alhoewel ik dus echt niet in mijn bikini ga sporten hé). Ik was even met yoga gestopt uit ultieme luiheid, maar ik mis het toch wel als ik dat hierboven zo zie!
    Mooi!

Geef een reactie

