Baksteen

Het lijkt erop dat hij daar een beetje zielig alleen zit te spelen, maar in feite was het een leuk feestje met veel mensen en toch heel wat kindjes. Hij heeft er veel rondgerend en zowat alle volwassenen voor de voeten gelopen. Of toch op z’n minst een ‘meneer, uit de weg!’ toegeworpen. Toch gek hoe je in zo’n drukte toch een gevoel van verlatenheid kan krijgen. Een camera die een beetje liegt.

Ik vond het wel iets hebben met die baksteentjes.
En nu beloof ik minstens twee blogpostjes te schrijven zònder foto’s van mijn kinderen…

7 gedachtes over “Baksteen

  1. Waarom zou je dat moeten doen, ik vind je kinderen geweldig! 🙂
    Schrijf waarover je wilt schrijven, het blijft jouw blog, neh!
    En ik blijf jouw blog trouwens ook geweldig vinden, met kinderenverhalen of zonder.

  2. Oh ja, camera’s liegen. Het bewijs ook dat wat er in de roddelbladen op de foto staat, ook gewoon nonsens is. Op vakantiefoto’s zien ik en mijn lief er soms uit alsof we het helemaal met elkaar gehad hebben, terwijl het dan een superleuke dag was.

  3. Je verhalen zijn in elk geval echt een lust om te lezen. Ik zou ook graag dat talent willen hebben, maar helaas is het me niet gegeven. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet met plezier naar al je andere foto’s kijk. Kinderen of niet, als de foto’s maar goed zijn! Dan blijft het amusant om vaak langs te komen.

Geef een reactie

