Allegaartje

Paar fotootjes die een overzichtje geven van de afgelopen dagen… (en zoals beloofd: geen foto’s van mijn kinders… :-))

Zondags een eerlijk ontbijtje in De Beek (Ode aan het goede eten):

Een nieuwe communicatievorm in de speeltuin:

Een kraai in het park. Veel krassend kraakraakraa! (Tadeusz zei: mama, iemand spreekt hard!):

De vreemd geplaatste limo op het Kiel. Ik besefte dat ik er nog nooit eentje geparkeerd had gezien. De chauffeur heeft dus effectief naar een plek moeten zoeken die groot genoeg was…

De donkere kant van de kerk. Er staat dat spel, sport en recreatie verboden is op het terrein… Ik zou nog niet willen spelen in zo’n donker gat…

Een zebra en een pratende boom in de nationalestraat:

En het geniaal kruidenmengel waarmee ik mijn kipfilets op alternatieve gezonde wijze gepaneerd heb. En zo mooi van kleur:

6 gedachtes over “Allegaartje

Geef een reactie

