Tadeusz spreekt…

Sinds mijn omschakeling naar Apple had ik me nog niet toegelegd op iMovie. Ik heb immers geen bijster interessant filmmateriaal en ik vind het ook altijd moeilijk om fragmenten bijeen te zetten en er iets leuks van te maken. Aangezien ik gisteren al in het park gewandeld had en vandaag geen dringende behoefte voelde om buiten te gaan besloot ik wat te gaan prutsen met het materiaal dat ik heb… Ziehier een sprekend kind (niet op de rommel letten!).

18 gedachtes over “Tadeusz spreekt…

  1. Zo koddig! En ook zo leuk om jou nog eens te horen! En zijn R viel me ook direct op. Super! Die van mij moe(s)ten alle twee voor de R naar de logopedist en jouw kleintje krijgt hem er al uitgerold.

  2. @ mart: jaaa, je hebt helemaal gelijk! hij kan nu al niet zoeken. het wordt een ramp!

    @ karim: verdorie, daar gaat mijn imago van perfecte vrouw… 🙂

    @ oontje: zeker doen, want het is een leuk programma iMovie en het is altijd leuker om de saaie stukken uit filmpjes te halen en ineens alle leuke dingen bijeen te zetten, vind ik.
    En ja, zonder marcelleke is het maar een halve man…

    @ liesbeth: die van mij heeft dan weer andere gebreken. scheve knieën, een blinde vlek voor het getal 3, holvoeten…

  3. Wel grappig hoe de personages uit je blogs plots een reëel leven krijgen, terwijl ze al de hele tijd reëel waren! En hoe geweldig de stille protestopmerking van Nevs: Da’s trouwens jouw ladder ni.
    èhèh!!
    Tof!

  4. Ge kunt in ieder geval ni ontkennen dat hij in het Antwerpse opgroeit! 🙂

    Wat fijn ook, zo’n bewerkt filmpje. Het weinige bewerkte videomateriaal dat we hebben dateert uit het éénoftweekinderentijdperk, al de rest is gewoon onbewerkt het net opgevlogen. In foto’s alleen al kruipt zoveel tijd…

Geef een reactie

