Slaapwel

Het 22u12 en ik twijfel: slapen of bloggen. De toertjes kruipende baby Boris stopt af en toe om in mijn kuiten te pitsen. Als ik er nog een beetje melk in giet moet ik hem wel in slaap krijgen. De andere zoon stond zonet nog te brabbelen in de gang. Maar die krijg ik ook wel stil als ik dreig met zijn tut af te pakken. Dan zullen die wakkerblijfexcuses wel onder het kopkussen verdwijnen. Stel u eens voor dat ik zou kunnen slapen…

Ik kies voor de slaap en u krijgt van mij alleen maar enkele fotootjes van de afgelopen dagen.

De mislukte foto van de esthetisch geschikte fishsticks van het lief. Probeer zoveel fishsticks maar eens zo ideaal in de pan te placeren:

De dwazigheid van kinderen. Tadeusz was niet jarig. In de klas waren er gewoon wat hoedjes uitgedeeld geweest. Een overschotje. Die kleuters zijn met bijna alles blij. Maar echt cool is het niet natuurlijk. Soms zie je er gewoon heel onnozel uit…

Ik zag ook een kraan die een huis op at. Behoorlijk spectaculair. En kraken dat dat deed!

En nu ga ik naar bed. Slaapwel.

10 gedachtes over “Slaapwel

    • @ gekiekt: ik heb dat ook vaak. Ik wil dan reageren en dan staat het er al, alsof mijn gedachte ontsnapt is naar iemand anders. maar ik vermoed dat het meer te maken heeft met een beperkt aantal mogelijke comments op blogpostjes…

    • @ gekiekt: ik heb trouwens redelijk goed geslapen, maar ben wel met een kanjer van een stijve nek opgestaan. Ik ben zolang stilliggen precies niet meer gewoon! 😀

  1. Ik ben helemaal geen fishstick liefhebber, mijn zoon ook niet… geef ons maar stukje kabeljauw, een tongetje, een papillotje met lotte…

    Maar ik ben wel liefhebber van de 2 andere foto’s. Lekker gedesatureerd, en zeer helder. Hou ik van

  2. Oeps dat was een zware dag! Maar die vissticks dat spreekt mij aan. Ik heb een gezin van 5 personen die allemaal makkelijk 3 van die visjes lusten. Dus de grote verpakking in de pan. Das altijd schuiven en schikken om ze allemaal egaal bruin te krijgen 🙂

Geef een reactie

