Minihobby

(Veel te) Weinig slapen, hard werken, doofgekwebbeld door de kwetterkindjes, ontplofte agenda. Waar had ik mijn hoofd ook al weer gelaten? Ik heb het hier ongetwijfeld al eens eerder gezegd, maar soms ben ik echt behoorlijk onder de indruk van mijn eigen prestaties. Dat die kinders van mij niet omkomen van de honger, dat ze nog redelijk gekleed en proper voor de dag komen, dat mijn baas mij nog niet ontslagen heeft, dat mijn relatie nog altijd plezant is, het zijn in feite mirakels. Ik ben zelfs vorige week terug beginnen joggen met een buurvrouwvriendin. Perfectie alom hier bij ons… Dat ik af en toe vlagen van waanzin heb, soms zonder aanleiding hysterisch begin te lachen, soms niet meer weet wat hoe ik mijn eigen naam moet schrijven, ’s nachts verdwaal in mijn eigen huis zijn slechts verwaarloosbare details. De vakantie is begonnen en de oudste van de twee terroristen is thuis, dus we hebben een ster qua moeilijkheidsgraad bij. Toch probeer ik iedere week toch nog een paar fotootjes te maken. Ik maak er vaak gewoon aan het stoplicht. Ik beschouw wachten voor het rood licht soms gewoon als een momentje vrije tijd. Voor een minihobby šŸ™‚

Er moest een ijskast opgehaald worden bij mijn grootmoeder. De camionette reed achter me aan. Fijn dat Tom zo vroeg wilde opstaan:

De wereld op zijn kop:

Op een avond op de singel (het nieuwe Singelgebouw):

5 gedachtes over “Minihobby

Geef een reactie

