Tripje

We zijn de weg op gegaan. Naar Duitsland. We hebben vakantie. We hebben vijfhonderd kilometertjes gereden met krijsende kindjes. Een hele beproeving. De foto’s hieronder heb ik gemaakt voor we vertrokken. Toen ik nog helemaal zen was. Op de brug boven de ring waar allerlei zotte op- en afritjes elkaar ontmoeten…
De foto’s van dit reisje hebben jullie nog te goed…

Van grasladder naar vangrail:

Den deze heeft het gedaan volgens mij:

Als je maar genoeg afstand neemt wordt alles overzichtelijk. Ook 500 km…

8 gedachtes over “Tripje

    • @ Ilse: Ik weet niet of het een echte naam heeft, maar het is in feite een truc. Je hebt een lens, de tilt/shift die je op je fototoestel kan zetten en dan kan je grote stukken scherp/onscherp bepalen, geloof ik. Ik heb zo’n lens nog nooit gebruikt. Ik heb een softwaretje op mijn mac waarmee ik onscherpte kan veinzen, zeg maar… Daardoor krijg je dat effect…

Geef een reactie

