Verlof in 1979 of 2011?

Naast de gewone fotoreeksen is er nu ook telkens een groep instagrammetjes. Ik weet dat niet iedereen er fan van is, maar ik blijf het toch leuk vinden. Mijn verlof staat nu ook op vierkante plaatjes die moeilijk in de tijd te plaatsen zijn. Het lijken foto’s uit mijn jeugd. Alleen ben ik nu groot…

Het heerlijke gasthuis:

De schaduwwerpende zon:

Ballonnenplezier. Hij kon bijna niet meer ademen van de pret.

What’s for diner?

Zij die vrezen dat ik helemaal ga ver-instagrammen, niet bang zijn. Ik wil zelf ook vooral ‘echte’ foto’s blijven posten.

9 gedachtes over “Verlof in 1979 of 2011?

    • @ Ineken: ja, maar dat bevalt me eigenlijk minder. Je moet ten eerste al betalen voor meer lenzen en filmrolletjes. Ik vind het leuk dat je bij instagram achteraf kan kiezen welke filter het beste past. Op voorhand inschatten vind ik moeilijker. Ik vind hipstamatic vaak ook té in effect. Het is er altijd een beetje over vind ik. Té hard, te lelijk. Bij instagram kies ik ook voor de wat zachtere bewerkingen. En wat ook essentieel is is de tilt/shift mogelijkheid bij instagram. Ik denk niet dat je dat kan doen bij hipstamatic. En daar ben ik tegenwoordig echt zot van. Ook vind ik de manier van delen, volgen en comment wel heel oké bij instagram. Een nadeel is: elke foto bij instagram wordt wel geshared op het instagramnetwerk…

  1. helemaal akkoord, die dingetjes zijn leuk maar echt is beter he (zeker als je zo’n mooie foto’s trekt als jij). Ik ben ook geen fan van hipstamatic, iedereen dezelfde foto’s! Ik doe het met lightroom, handwerk op de computer…

Geef een reactie

