Haast en drukte waar niks van te zien is

Het waren hectische dagen, die er achter mij liggen. Ook voor mij liggen nog heel wat ‘things-to-do’. Ik denk niet dat ik het ooit al zo druk gehad heb. Mijn dagen zitten momenteel veel te vol en doordat mijn kop ook nog vol snot zit, kan ik eigenlijk niet zo goed meer nadenken.
Soms ben ik eventjes blij dat ik voor een rood licht sta, want dan kan ik eens niks doen. Dan hoef ik even niet ‘assertief te rijden om op tijd op mijn bestemming te zijn’. Ik ben blij als ik naar het toilet moet, omdat ik dan eens gewoon dwaas voor me kan uitstaren.
Als ik thuiskom ligt daar een berg werk op mij te wachten, eten maken, wasmachines, een job die ik bij aanpakte, mijn kinders, beloftes die nog uitgevoerd moesten worden, mensen die gebeld moeten worden, rekeningen betaald, enzovoort.
Ik had nauwelijks tijd om te bloggen of om leuke foto’s te maken. Maar de paar die ik schoot, wil ik hier toch even achterlaten. In de vlucht natuurlijk. Want ik moet raprap gaan slapen. En het grappige is dat er op de foto’s van haast en spoed echt niks te zien is. Integendeel zelfs. Het lijkt alsof ik tijd te veel heb…

Ik moest naar Gent dinsdag en stopte even aan het tankstation. Ik zag daar ‘naftstationkikskes’.

Op de locatie waar ik moest zijn kwam ik dit tegen. Wat er precies de bedoeling van is weet ik niet, maar het intrigeert wel. Niet?

In de drukte was wel een moment van ontspanning. Ik ben nog eens gaan bowlen. Het was jaren geleden. Ik vond het eigenlijk wel weer leuk om te doen. Ook al verloor ik met een schaamtelijke score.

Creatief met taal hoeft niet altijd intellectueel of proper te zijn. Dit zag ik in de Ballaarstraat.

En op een sporadisch moment van rust (op het toilet bijvoorbeeld) speelde ik met mijn iPhoneapplicaties:

Boris voelde zich verlaten toen ik vertrok:

Maar danste weer vrolijk toen ik terugkeerde:

10 gedachtes over “Haast en drukte waar niks van te zien is

Geef een reactie

