Noodgedwongen iPhonepost

Bedposten: bloggen vanuit uw bed. Ik schrijf deze post mijn iPhone, liggende in mijn bed, muzikaal ondersteund door het gekweel en gewauwel van mijn jongste zoon Boris die de laatste dagen ijlend van de koorts een lied van waanzin zingt. Besmet door een gelijkaardige waanzin door slaaptekort en op de proef gestelde zenuwen is mijn verstand en geheugen al lang niet meer optimaal. Ik zit noodgedwongen aan mijn iPhone vast als ik mijn virtuele activiteiten op het net wil onderhouden. Ik moet er niet aan denken dat mijn bureau naast Boris zijn bed moet staan. Ik zou louter nog wartaal brabbelen.
Aan de hand van mijn instagrammen heb ik gelukkig nog een beetje zicht op mijn dagen. En wat blijkt? Het zijn vooral die kinders die voor mijn lens lopen! Subiet gaan de mensen nog denken dat ik ze graag zie!

Hier ziet u een illustratie bij de vorige post:

20111012-214148.jpg

Hier is de kleine duivel in actie. He will kill for cookies.

20111012-214316.jpg

Or for beer. Hij heeft en zwak voor flesjes. Bij mijn moeder haalt hij altijd de bak bier leeg. Toen hij jarig was en ze zocht een geschikt cadeau voor hem vond ze het precies niet echt gepast om er een bak bier voor te kopen. Hij zou er wel blij mee geweest zijn. Lege flesjes toch…

20111012-214500.jpg

Gelukkig is Tadeusz nog een beetje normaal. Alleeja. Zolang hij niet the human fly speelt (buzz buzz buzz):

20111012-214936.jpg

Ach. Hier staat tegenwoordig alles een beetje op zijn kop.

20111012-215149.jpg

Die kinders toch… Als ze nu eens gewoon wat stiller zouden opgroeien…

20111012-215351.jpg

13 gedachtes over “Noodgedwongen iPhonepost

  1. Nochtans krijgen vrouwen het meeste inspiratie in hun bed (volgens ÊÊn of ander onderzoek). Al spraken ze niet over de combinatie met een zieke Boris.
    Wie weet behaalt ge nog de nobelprijs voor literatuur met uw bedposts 😉
    Desalniettemin: beterschap!

Geef een reactie

