De Trekking

Een tijdje geleden was hier op deze blog een berichtje te lezen waarbij je een duracell usb oplader kon winnen. Deze wedstrijd liep vandaag af. Vanochtend werd er bijgevolg een trekking op poten gezet waarvan u hieronder het videoverslag kan terugvinden.

Wat ik geleerd heb van zo’n giveaway:
– het is leuk om dingen te mogen weggeven
– ik zou iedereen wel een Ricky gunnen

25 gedachtes over “De Trekking

    • @ gekiekt: het viel vandaag redelijk goed mee. een uurtje voor de trekking en een uurtje voor de montage. dat viel dus reuze mee!
      en ik ben er zelf ook nogal content van… 🙂 vooral ook omdat zo’n trekking meestal zo’n saaie post is…

  1. Dankuwel kornuiten Boris & Tadeusz om jullie geweldig onschuldige en schattige handjes te lenen voor de trekking. Ik mag me terecht een tevreden winnaar noemen. Alleen het filmpje al laadt mijn batterijtjes helemaal op… wat gaat dat geven als Ricky arriveert !!!

  2. Amaai mijnheertje de gerechtsdeurwaarder zal zijn tutje zeker niet verliezen met zo’n ratje eraan!

    Je hebt er echt je werk van gemaakt – knap hoor.

    In ieder geval: proficiat aan de winnaar.

  3. Pingback: Gewonnen! « Ysabje's Blog

Geef een reactie

