Oep raais

Dat ik morgenochtend in de onmenselijke vroegte door mistroostig weder van Antwerpen naar Zaventem zal trekken, is vooral voor plizante redenen. Ik mag namelijk een viertal daagjes naar Oostenrijk. Veurniet! Ik krijg deze dagen cadeau van het vrijgevige Oostenrijk zelve, die daarvoor in ruil vooral wat verslaggeving verwachten op deze blog. Het is misschien wel wat verdoken reclame, maar ach… als ze mij daarvoor vier dagen met de vlieger naar de sneeuw willen sturen, dan mag dat van mij. Zonder man en kinders, met nachten die niet in stukjes gekapt worden door de melkflessen van mijn jongste telg. Geen broekzagers, geen ge-gijeetuwbordnuleeg! Lijkt heerlijk, maar ik vrees wel dat ik ze toch zal missen, die kornuiten. Alledrie.

Ik heb nog nooit geskied, ben nog nooit in Oostenrijk geweest. Wintersport is voor mij een beetje fictie. Ik ga dus vermoedelijk nogal een gemakkelijk ambassadeur zijn van het Oostenrijkse wintergedoe. Als ik niks breek tenminste! Ik heb gelukkig het minst skirijke programma.

Uit lamzakkerij en omdat mijn wekker om 4u30 zal aflopen subiet, geef ik hier nog enkele instagrammen, onder andere van mijn instamannen… (sorry voor de instagrammers die hier ook bloglezen. Jullie krijgen dus weer beelden die je al gezien hebt…)

Sinterklaas bracht ons een huis. Met een dak zelfs. Waar vader met zijn twee zonen nu in woont.

De wereldbol. Ik blijf de foto hilarisch vinden. Wat een vondst. Wereldbol met licht. Dat is eigenlijk een beetje hoe ik mijn lief zie…

De monstervlieg:

Deze meneer kwam met zijn karretje uit de supermarkt en zei: ‘Ik zet de kap open want anders wordt de moteur te heet!’ Ik vond dat schoon.

En dan toch nog een niet-instagram. Omdat het een beetje David Lynch is.

Enfin. Wens me een fijne reis.

15 gedachtes over “Oep raais

  1. Waaw keitof! Goede reis! Geniet van de rust en de sneeuwpret! Nu wij dit jaar eens onze skivakantie moeten overslaan omdat skiën – en vooral vallen – toch niet zo gezond is voor kindjes in buiken, moet jij maar in onze plaats genieten, oké?

Geef een reactie

