Voordelen van de bloggerij (+ CIF)

Dat bloggen heeft blijkbaar zijn voordelen. Ik had het niet gedacht toen ik eraan begon in 2008, maar het leverde mij ondertussen al heel wat prettige zaken op. Naast – natuurlijk – heel wat ontmoetingen met leuke en interessante mensen, inspiratie en plezier en zelfs een paar vrienden, zaten er ook tastbare zaken bij. Kleine cadeautjes, kansen of ervaringen. Sommige cadeaus komen in gezellig dikke postpakketjes aan, in noppenplastiek en bruine enveloppen. In zwierige handschriften staan er pseudoniemen en webadressen als afzender. Heerlijk is het.

– Ik kreeg bijvoorbeeld ooit al eens een supertoffe toile cirée bavet van de hier ondertussen geridderde Oontje.
– Ik testte de nieuwe prettige Quinny Yezz.
– Ik kreeg een USB Duracell oplader met redelijk lelijk duracell konijn.
– Ik mocht naar Oostenreich.
– Hele leuke schapenkaartjes van Intertwine waaiden onlangs naar ons huis.
– Ooit ook nog eens toffe kaartjes, ik meen mij te herinneren dat die van Elza kwamen…
– Ik testte een Rosabag, die ik nadien dolenthousiast kocht en waar ik nog iedere dag van geniet…
Dipfico maakte geweldige foto’s van mij.
– Ik won een fototoestel.

En nu zijn daar weer twee topstukken bijgekomen! Op één week tijd. Onze postbode heeft gewoon meer werk door al die bloggerij!
Ik kreeg van Alejosa een prachtig hemdje. Ik had het gezien op haar blog en ik had er van zitten genieten. Zij heeft dat onthouden en nu het te klein is voor de haren, krijgen de mijnen het! Zo content dat ik ben…

En dan last but not least: Ik had mij bij Vierenveertig opgegeven voor haar Craft It Forward. Eng vond ik dat. En nu hang ik eraan. 🙂
Ik kreeg van haar de leuke scrabblelettertjes om van te genieten! Dankjewel! Ze passen helemaal bij mijn ijskast. (En die Y die telt zowaar voor 8 punten!)

En nu is het aan mij. Ik ben geen knutselvrouw en kan eigenlijk maar weinig, maar ik ben bereid om mij tot bovennatuurlijke inspanningen te verheffen om drie mensen te verblijden met een eigen creatie. Wat dat in hemelsnaam ook moge worden. Ik waarschuw jullie: mijn creaties zijn vaak van bedroevende kwaliteit, maar als er bij zijn die mee willen doen: laat maar horen. De eerste drie krijgen iets. Als ze geduldig zijn. En ze moeten nadien wel hetzelfde willen doen voor weer een aantal anderen…

Het wordt gewoon een tijd dat ik iets ga terugdoen. Want alleen maar krijgen, dat klopt ook weer niet, hé. Op den duur wordt dat gênant.

22 gedachtes over “Voordelen van de bloggerij (+ CIF)

  1. Ik had uw tekstje al vrij vroeg gelezen, toen er nog niemand had gereageerd. En ik dacht: ja, ik doe mee, da’s een mooie uitdaging, maar uiteindelijk durfde ik niet. Ik ben echt niet creatief, maar totaal niet hé. En ik zou mijn opvolgers alleen maar teleurstellen, denk ik.

    Al had ik verdorie wel graag een echte Ysabje (foto of wat dan ook) gehad… Tedju sèg.

  2. awel sé; heb ik ook dikke spijt te laat te zijn. ik ben zo’n stille genieter van je blog en houd enorm van je schrijfstijl. en ook van je mooie foto’s uiteraard. Ik zocht nog iemand om wat commentaar of portret van mij of mijn werk te maken voor mijn blog kleinood (om daar dan schoon mee te kunnen uitpakken hé). Maar snif snif…zal zelf met pen en papier én fototoestel aan de slag moeten…als je toch van gedacht zou veranderen : uiteraard doe ik dan ook mee !

  3. Jouw oppeppende blog-schrijfsels bij ’t ontbijt is best een paar schapen waard. Buiten Ricky (waar mijn man mee aan de haal is) had ik naar mijn gevoel dus al iets gekregen! (maar ik had best bij de eerste drie willen zijn :)))) )

Geef een reactie

