#Wunch

Twunch, wunch, twitter!
iiiiinstagram gram gram…
Hashtag dot patat.

Ik ging vandaag naar een #wunch. Een wijvenlunch. Een soort van samentroeping van Vlaamse blogsters/instagrammers/twitteraars. Op beperkte schaal (met 5) en culinair verantwoord (want het was een lekkere lunch).
Dat wij elkaar in een internetloze wereld vermoedelijk nooit ontmoet zouden hebben lijkt me evident. Dat deze nieuwe tijden een jargon voortbrachten dat voor mijn voorouders complete wartaal is valt mij nauwelijks nog op. Ik gebruikte vandaag het woord ‘twunch’ en daar keek niemand van op. Het gezelschap was nochtans helemaal niet geeky of ‘erover’. Ze hadden wel al eens iemand ontmoet die een t-shirt had waar de tekening van een draadloos netwerk opstond en als die in de buurt van een draadloos netwerk kwam dan begonnen daar lichtjes in te branden, maar dat zij deze persoon ontmoet hebben hoeft niet te betekenen dat ze zelf ook zo’n t-shirt hebben. Wel allemaal een slimme telefoon…

Sunnymoon (nรฉt gestart met een 365 blogproject), Lilith (al op dag 153 met haar 365-project), Lienweb, Kerygma en ikzelf. Wunchend.
En Kerygma stond op een stoel.

Dot dot dot patat.

9 gedachtes over “#Wunch

  1. Oef, voor een twitterloze vrouw als ik toch een geruststelling dat vrouwen die twunchen ook nog ‘gewoon’ zwanger worden ๐Ÿ™‚
    Anders zou ik wel gedacht hebben dat ik helemaal niet meer mee was met de wereld …

  2. Ik dacht al dat ik u herkend had bij Lilith ๐Ÿ™‚
    Foto 1 is echt prachtig, ge staat daar heel mooi op!
    En aangezien jullie nogal toffe madammen op het internet zijn, kan ik mij voorstellen dat het daar plezant was ๐Ÿ˜‰

Geef een reactie

