Saai, maar mooi

Toen ik in de loop van de week over de singel van Antwerpen reed, scheen de zon. Ik heb mij aan de kant gezet en ben uitgestapt om snel toch een paar stralen van die zon op te vangen. In mijn zwarte doosje. Niets speciaal, eerder saai, maar het kan gewoon louterend zijn om het te doen. Ongeacht de resultaten.

En deze avond ontmoette ik de zon alweer. Weer uitgestapt. Ik zag dat de zon tussen de lijntjes kan kleuren…

19 gedachtes over “Saai, maar mooi

  1. Wel wel, ik ben gisteravond op weg naar huis ook even gestopt. Ik vond het avondlicht dat zo net onder die wolkenmassa zweefde onschatbaar mooi. Prachtig hoe je die scheidingslijn perfect deed samenvallen met de bovenbuis van dat hekwerk. Klasse Ysabje !

Geef een reactie

