Ontroerende creativiteit

Het is een winter van ziektekiemen en snot. Nooit écht ziek genoeg om in bed te blijven, maar ik zie er wel uit als een uitgewrongen schotelvod. Niet dat dreumesen en kleuters zich daar veel van aantrekken. Zij mama’en maar door en zien mij graag genoeg, al zie ik eruit als twaalf schotelvodden. En ze maken mooie tekeningen voor mij. Met alcoholstiften.

Wat zijn ze toch ontroerend creatief…

22 gedachtes over “Ontroerende creativiteit

  1. Zo kladde mijn zoontje de wagen van mijn broer eens vol, maar dan wel met een ferme steen. Omdat de schade wat te aanzienlijk groot leek, kregen we de steun van de familiale verzekering mee. Gelukkig maar, want de wagen had een complete nieuwe lak nodig, met uitzondering van het dak (daar kon hij gelukkig niet aan). Kostplaatje 2500€….. 😮
    Gelukkig blijft de schade bij jou nog beperkt….tot nu toe toch nog …..

  2. allé, seg, dat iedereen het erg vindt van dat toetsenbord, daar verschiet ik nu van. ik vind de gepersonaliseerde versie veel mooier dan een het origineel. de esthetiek van zwart op wit, handgeschreven vrijheid versus strakke toetsen, en dan die zwerm zwarte stipjes op de onderste drie toetsen rechts. alsof ze daarmee aankondigen dat er nog veel meer gaat volgen. om in te kaderen.

  3. Hoe je dat daar weer afkrijgt? Met alcohol, tiens. Op school hielden wij altijd alcoholstiftenoorlog, nooit iets aan overgehouden, een beetje Fa-spuitbus-deo (met alcohol, dus, uiteraard) en weg was de stift. Gewone ontsmettingsalcohol werkt uiteraard nog beter.

  4. Pingback: #wijvenweek: maskers af: dag 1 « Ysabje's Blog

  5. Pingback: #wijvenweek: maskers af: dag 1 | Wijvenblogs

Geef een reactie

