Achterkant

Madrina maakt achterkantfoto’s van zichzelf. En ze daagt anderen uit om hetzelfde te doen. Ik laat mij soms graag voor andermans kar spannen en besloot mee te doen. Ik wilde er eigenlijk eens iets van maken, een écht zelfportret, maar plots ontbreekt er een stukje van mijn statief, krijg ik het licht niet naar mijn goesting en blijk ik ook nog snel vermoeid na al die ziektestrijd in mijn lijf. Uit de losse pols dan maar…

De achterkanten van mensen kunnen soms erg verraderlijk zijn. Soms denk ik dat er een jong persoon voor me loopt en blijkt het een versletener exemplaar te zijn. Sommigen hebben warrige kapsels, maar als je ze van voor ziet besef je dat ze het eigenlijk zo bedoeld hebben. Vaak zijn achterkanten trouwens aantrekkelijker dan voorkanten…

Mijn eerste versie was wel erg abstract:

Dus nog een tweede ook:

10 gedachtes over “Achterkant

Geef een reactie

