Beetje druk

Sinds ik halftijds werk heb ik het precies nog drukker dan ooit tevoren. Ik ben in de weer met duizend en een projecten en heb het verder ook erg druk met koppijn hebben, antibiotica slikken en kinderen temmen. Of al dat doktersbezoek iets te maken heeft met mijn twee opstandige springboonkinderen weet ik niet, maar hun gekweel om 6u30 zal er geen goed aan doen.

Ik heb de laatste tijd heel wat foto’s gemaakt, maar helaas kan ik die (nog) niet publiceren hier omdat ik geen toelatingen heb van de geportretteerden.

Ik besef dat ik jullie wat in de steek laat, en dat kan natuurlijk ook niet de bedoeling zijn. Jullie sukkelaars. Daarom krijgen jullie nu alvast een soort keek op de week. Een paar elementen uit de dagen dat ik niet aan het bloggen was…

Zoonlief Boris, die steeds maar groter en jongensachtiger wordt. Hij kan nog niet babbelen, dus die moet niet afkomen met portretrechtproblemen of dat ie niet op het internet wil. Hij krijgt al leuke woedeaanvalletjes en wriemelt de dag door als een regenworm in een glas. Anderhalf is dat ventje en je moet soms met zes zijn om zijn schoenen aan te krijgen:

Ik ging ook naar de kinderboerderij met de cliënten, de verslaafde moeders en hun kinders. Ik kwam daar weer eens in contact schapen. Altijd vreemd vind ik. Die dwaze blik, die door me heen lijkt te kijken…

En ik maakte de foto’s voor een dienst voor begeleid zelfstandig wonen (bijzondere jeugdzorg). Ik mocht een aantal jongeren gaan fotograferen. Erg leuk om te doen! Ik hoop daar nog wat meer beelden van te kunnen tonen weldra. Maar deze kon wel, vond ik, omdat ie zo anoniem is…

En uit de iPhone rolden ook nog een paar fotootjes die de week illustreren:
Een stijlpoes voor het raam:

Boven de deur van het fitnesslokaaltje in de Antwerpse hoerenbuurt. Daar gaan we fitnessen met de cliënten:

De parking van op het werk. Toen ik dit weekend moest werken…

10 gedachtes over “Beetje druk

  1. Keek op de week, dat is lang geleden! Leuke herinneringen.
    Geweldige foto’s zeg. Die met de bal en de poes zijn echt super. Goed gezien!
    Volgend schooljaar neem ik volledige loopbaanonderbreking trouwens. Dan moet die bloggersbijeenkomst er toch eens van komen hoop ik.

Geef een reactie

