Excuses

Er zijn maar weinig excuses om niet te bloggen. Geen computer of online verbinding hebben zou een goeie zijn. Geen tijd hebben is geen excuus. Geen zin hebben is ook maar flauw. Geen inspiratie is onzin. Omdat ik dit weekend twee dagen werk tot 22u doe ik nu maar een povere en gemakzuchtige bijdrage. Dat moet mogen. ’t Is mijn blog; ik beslis dat soort dingen…

Ik heb wel een boel halve excuses. Ik werkte deze week al een keertje tot 22u. (Jaja, ik weet dat het toen nog maar 19u was…):

Ik moest soms ook voor dag en dauw beginnen. Ik zag een kasteel in de mist:

Ik werk natuurlijk maar halftijds, maar dan nog…
Ik heb wel nog kinders ook. Die soms vermoeiend vrolijk zijn:

En soms lijkt Tadeusz met zijn vriendinnetje al een getrouwd koppel. Geef toe.

Dat ze allebei een gietertje hebben om de dode planten water te geven achter hen is een leuk detail…

Maar ik mocht deze week wel al een paar keer prettig in de zon vertoeven. Ik heb in feite een goei leven…

4 gedachtes over “Excuses

Geef een reactie

