Aaargh…

Een mens zou bijna gaan denken dat ik een luierik ben, gezien de povere postjes alhier. Zowel kwalitatief als kwantitatief. Maar voor u op basis van dergelijke vooronderstellingen onwaarheden zou gaan rondstrooien, wil ik graag iets inbrengen ter mijner verdediging. Behalve de monsterverhuis die wij dit weekend gezinsgewijs hebben verwezenlijkt, en het feit dat we momenteel als een soort nomaden leven – met veel valiezen en een hopeloos versnipperde inboedel – zijn de kinders hier verandert in twee mini-tirannen zonder oren of geweten. Ik denk soms aan woorden als ‘kinderdwangbuis’. Of ‘ingebouwde volumeknop’. Of ‘kopstoot’. Of ‘help’. Ik reutel soms al een beetje…
Maar gelukkig mag ik morgen naar Spanje. Voor twee weken. Met de tirannetjes weliswaar. Maar Spanje is groot hé…

U weet dus waar ik zit als u het hier stil vindt. Misschien blog ik toch. Op een of ander Spaans wifi’tje. In een nazomerzonnetje. Ik kan het gebruiken. Pfieuw.

Ik ben wel blij dat ik weg ben uit het oude huis… Zo ziet het er mooi uit, maar we hadden het wel wat gehad…

Waar we naartoe gaan is nog geheim…🙂

En Tadeusz doet ondertussen dutjes achter de gordel…

12 gedachtes over “Aaargh…

  1. zo maar komen neuzen zonder een berichtje achter te laten vind ik maar flauw , dus bij deze : vond /vind het fijn een héél andere soort van web-blog , maar héél o.k. . Ik ben een 66 jarige vrouw die niet zooooveel van pc dinges kent , maar genoeg om je een fijne vakantie ervaring te wensen . groetjes maria

  2. Ooh, heb weer eens wat zitten snuisteren in je laatste berichten. ’t Was lang geleden en fijn dat ik je ‘herontdekt’ heb. Geniet van het grote Spanje, ondertussen geniet ik hier van al je fantastische schrijfsels!

Geef een reactie

