Blije bries

Wat is dat daar?
Een warme bries?
De lucht die mijn vel aanraakt is zowaar lauw. En zacht.
Niet scherp en kil en snijdend.
Ik hoor geluiden van op straat.
Want het raam staat open.
Het raam staat open!
Ik had het vanochtend moeilijk met aankleden.
Want ik wist niet waar mijn korte mouwen waren.
Korte mouwen begot!

Ik kan mij niet voorstellen dat er dit jaar een dag komt dat ik zal zeggen:
‘Ahja, de winter komt er weer aan.’ En dat ik dat zal aanvaarden…

a81ea5a6ac5211e29f3f22000a1f978e_7

En als het morgen weer rotweer is, dan zal ik dat zeker nog niet aanvaarden!

4 gedachtes over “Blije bries

  1. Als je zo het straatbeeld bekijkt de laatste dagen, hebben wel meer mensen dat probleem! Grappig hoe sommige mensen al volledig in zomertenue rondhuppelen en daarnaast nog mensen bij de winterdresscode zweren! Laat die terrasjes maar komen!

Geef een reactie

