Monsterschooltje

Ik had even vakantie. Nu ben ik terug. Niet dat ik nu uitgerust ben.
Integendeel eigenlijk.
Maar hoe kan dat ook anders? Met die monstertjes hier in huis?

’t Is waarschijnlijk daarom dat Disney mij een paar tickets stuurde voor Monsters University, de nieuwe film, een samenwerking met Pixar.
Gisteren zijn we dat even gaan uitchecken. De jongens en ik.

Hier is hun mening alvast:

En mijn mening?
Ik vind dat wel leuk, zo’n film. Beetje kleur en simpel vertier. Het is een eenvoudig scenario, klassiek disneymodelletje met een happy end natuurlijk.
Boris was wel een beetje bang soms. Een tweejarige snapt nog niet goed wat er allemaal gebeurt en schrikt natuurlijk van alles wat boe zegt. Die van ons toch. Een tikje te lang ook naar mijn goesting. Maar ik vond het toch een leuke namiddag. En mijn monsters ook…

Tot gauw!

4 gedachtes over “Monsterschooltje

  1. Nu is dat het tweede logje op 1 dag waar waar er enerzijds reclame gemaakt wordt voor Disney, en anderzijds naar een filmpje mag kijken met monsterkindjes. Niet dat ik er iets op tegenheb, maar even voor Disney : ik weiger bij deze met de kinderen te gaan kijken, tenzij ik gratis mag. Nem. Zo’n doorzichtige marketing, daar heb ik het niet voor.
    Maar blij voor jou dat je kids er van genoten hebben🙂

    • Wij waren een midweek naar Centerparcs geweest en ik was bij terugkomst meer vermoeid dan ik was voor ons vertrek: “en wat gaan we vandaag doen en wanneer gaan we zwemmen en wat gaan we na het zwemmen doen en hoe lang duurt het nu nog en waar moet de wijzer van de klok dan staan en …” Ontzettend vermoeiend. Ik geniet meer nu ik naast hen kan zitten terwijl zij in het zwembad plonsen. Vakantie…
      De monsterfilm staat bij ons ook nog op het programma, wij zijn begonnen met de Verschrikkelijke Ikke2, ook goed bevonden bij de kids…
      Groetjes,

Geef een reactie

