Net geen #plog

Ploggen. Photo-logging. Een dag in foto’s. Iemand stelde voor dat ik dat eens zou doen. Het leek me leuk. Ik lees het soms graag bij andere mensen.
Ik had vrijdag de 14de een paar dingen gefotografeerd om een plogje te doen. Maar dat lukte dus niet. En toen ik er vanavond aan begon vond ik het toch een tikje vervelend, dat rijtje foto’s. Zo interessant vond ik het allemaal niet. Ik bezorg u dus een kleine selectie en dan ook nog eens twee dagen te laat. Geen #plog1 dus. Eerder #plog1/2:

Het ontwaken en douchen van de kindjes:
foto 2

foto

foto 3

Het lief dat niet op de foto wilde:
foto 8

De eerste liefdesbrief van Tadeusz.
foto 16

De mooie maar wegens stortregen verlaten speelplaats van de kinderen. Ik zal dat missen. Op de school waar ze volgend jaar naartoe gaan is het maar een pover speelplaatsje als je dit gewend bent…

foto 11

Misschien dat ik op termijn nog wel eens plog, en het dan doe zoals het hoort, maar nu dus nog niet…

7 gedachtes over “Net geen #plog

    • @eilish: wij staan gewoon op een heel gewoon uur op hoor. Liever wat later dan wat vroeger. En ik steek die kinderen niet apart in de douche ook niet. Ik sleur er gewoon eentje mee onder. Die staat dan wat flessen te sorteren terwijl ik mij was. En als ik eruit kom dan gaan zij vaak met het aftrekkertje nog even over de ruit om het water eraf te doen. Ik was mijn kinderen eigenlijk niet zo vaak. Ik spoel ze eerder gewoon eens af…🙂

Geef een reactie

