Zes

Hij wordt al zes. Mindblowing.
Zo’n lange armen en benen al.
Zoveel hoofd en woorden.
Hij kon al een substantiële bijdrage leveren bij het maken van de uitnodigingen voor zijn feest.
Met de tong uit de mond. En de diamantjes zijn een hit. Het hele huis plakt vol.
Zes.
We kijken soms samen naar ‘Masja en de beer.’ Dat vind ik hoogstaande fun. Grappig voor jong en oud. Masja is immers zo’n herkenbaar lastig kindje.

Maar Tadeusz kijkt de laatste dagen het liefst naar Spirit.
Ik denk dat hij de film nu twaalf keer zag. Op een week tijd. Het heeft een indiaan, een wilde hengst als held, een drama, spanning, wat melige clichés, een happy end. Hij krijgt er maar niet genoeg van.
Zes…
Jongens jongens…

De uitnodigingen:
foto 1

foto 2

foto 3

Masha:

Spirit:

3 gedachtes over “Zes

  1. Spirit. Ik herinner me dat we in de Alpen zaten en die film kochten voor onze dochter die toen 5 en een half was… dat hebben we toen en thuis ook geweten. Ik kan me er dus iets bij voorstellen🙂 Cool, zes is een heel mooie leeftijd.

Geef een reactie

