Weekend Blog Awards

Blijkbaar hebben ze mij genomineerd voor de Weekend Blog Awards. Daar word ik blij van. Zo’n dingen zijn als een tros druiven na een lange wandeling. De wandeling is al mooi en leuk op zich, maar ervoor erkend worden is natuurlijk heel leuk.

Om te winnen moeten er meer mensen op mij stemmen dan op mijn collega’s van de lijst. Ik heb geen zin om aan zelfreclame te gaan doen en ik stel voor dat u gewoon stemt op wiens blog u de beste vindt. Als u al wil stemmen natuurlijk. Leuke blogs zitten erbij. Ik bevind mij in goed gezelschap. Degene die ik persoonlijk ken zijn echt toffe peeën.
Hier kan je stemmen…

12 gedachtes over “Weekend Blog Awards

Geef een reactie

