#Wijvenweek: Schuldig en gemaskerd

In blogland blijkt het de dag der ontboezemingen te zijn. De #wijvenweek met vandaag als ‘Guilty Pleasures & Kleine Kantjes’ ontlokt heel wat eigenaardigheden en boude toegevingen bij de voornamelijk vrouwelijke bloggers. Ik zou u ook kunnen lastigvallen met mijn kleine kantjes – hoeveel tijd ik verschijt op het internet en zo – maar ik ga dat niet doen. Waarom niet? Voornamelijk omdat het toch een beetje heel erg saai is, zo’n lijstje onhebbelijkheden.
Ik bericht hier trouwens regelmatig over het aantal kruimels op mijn vloer, mijn luiheid, mijn jeugdangsten en doe regelmatig een echte bekentenis. Wat dat betreft is het Masker er dus al lang af. En alles wat ik jullie hier niet vertel, hou ik achter met een reden. Een #wijvenweek zal dat niet veranderen. Excuus voor al diegenen die hoopten op wat sappige verhalen.

Deze #wijvenweek is een leuk stukje openbare samenhorigheid; en het levert soms erg leuke resultaten op (neem noot van de geniale tips van Kerygma), maar toch voel ik niet direct de behoefte om vandaag nog bloter op het internet te staan dan ik al stond. Tussen al die chocoladeverslaafden en neuspeuteraars krijg je op den duur toch wat overkill. En dan vallen die grote geheimen helemaal in het niet…

U krijgt van mij wel: het uitzicht als ik op mijn toilet zit. Dat geeft toch een beetje een sfeer van intimiteit, niet?

6 reacties

  1. Kakken naast uw fietsenkot… sja.

    Bedacht ik ook wel, dat ik al mijn kleine kanten al breed uitgesmeerd heb ooit ooit. En ik voel mij ook nooit schuldig.

  2. Ik pleit schuldig: ik heb mij laten gaan, in een pak pleasures en ontboezemingen πŸ™‚ En ik moet zeggen: geen enkel schuldgevoel, mss moet ik dat meer doen.

    Maar gij pakt het thema weer geweldig aan, moet ik zeggen πŸ˜‰

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.